Términos y Condiciones

Términos y Condiciones de www.elcursoblanco.com

 

Este Acuerdo fue modificado por última vez el 16 de Abril de 2015. Por favor, lea estos Términos y Condiciones (Indicado en este documento como: "Acuerdo" o "Términos y Condiciones") cuidadosamente antes de usar el Sitio (Especificado en este documento como: “Sitio” o “Website”) www.elcursoblanco.com operado por Blanco Capital, Inc. (Especificado también como: "nosotros", "nos" o "nuestro"). Este Acuerdo establece los términos y condiciones legalmente vinculantes para su uso del Sitio o website www.elcursoblanco.com. Este Acuerdo constituye el acuerdo completo entre las partes con respecto a www.elcursoblanco.com y reemplaza cualquier acuerdo anterior. Si cualquier porción de este Acuerdo se considera inaplicable, la parte restante seguirá teniendo pleno vigor y efecto.  Si por cualquier razón no somos capaces de cumplir cualquier parte de este Acuerdo, no se considerará una renuncia. Cualquier modificación o renuncia de este Acuerdo deberán hacerse exclusivamente por escrito y firmado por nosotros. No se podrá ceder ninguno de los derechos u obligaciones bajo este Acuerdo a ninguna persona o entidad sin nuestro consentimiento. Todos nuestros derechos y obligaciones bajo este Acuerdo son asignables libremente por nosotros en conexión con una fusión, adquisición o venta de activos o por efecto de la ley o de otro modo. Nada en este Acuerdo nos impedirá el cumplimiento de la ley. Este Acuerdo no confiere ningún derecho de terceros beneficiarios. Nos reservamos todos los derechos no concedidos expresamente a usted. Usted acepta cumplir con todas las leyes aplicables cuando utilice o acceda www.elcursoblanco.com. Al acceder o utilizar este website en cualquier forma, incluyendo, pero no limitado a, visitar o navegar por este website, aportando contenido u otros materiales al website, usted acepta que quedará estrictamente vinculado por estos Términos y Condiciones.

Cambios a este Acuerdo:  Nos reservamos el derecho, a nuestra sola discreción, de modificar o sustituir estos Términos y Condiciones mediante la publicación de los términos actualizados en este website. Su uso continuado de este website después de cualquier cambio constituye su aceptación de los nuevos Términos y Condiciones. Por favor revise este Acuerdo periódicamente para estar al tanto de los cambios. Si usted no está de acuerdo con algo de este Acuerdo o cualquier cambio en este Acuerdo, no utilice, o no acceda o continúe usando este website y descontinúe cualquier uso de este website inmediatamente.

Registro y Cuenta de seguridad:  Al abrir su cuenta personal en www.elcursoblanco.com usted reconoce que usted es mayor de 18 años y usted se compromete a no transmitir ninguna información falsa o crear una cuenta para alguien que no sea usted mismo sin permiso previo. Usted solo podrá crear un máximo de una cuenta personal. Si Blanco Capital, Inc. desactiva su cuenta, usted no podrá crear una nueva cuenta sin nuestro permiso. Usted no podrá utilizar www.elcursoblanco.com si es menor de 18 años. Usted se compromete a mantener la información de contacto con usted exacta y actualizada. Usted se compromete a no permitir que nadie más pueda acceder a su cuenta o hacer cualquier cosa que pueda poner en peligro la seguridad de su cuenta, tales como compartir su información para accesar su cuenta personal (password o contraseña).

Propiedad Intelectual:  Este website y su contenido original, las características y la funcionalidad son propiedad de Blanco Capital, Inc. y están protegidas por derechos internacionales de autor, marcas registradas, patentes, secretos comerciales y otra propiedad intelectual y también por las leyes de protección a los derechos de la propiedad intelectual en los Estados Unidos y en todos los demás países. Excepto por Blanco Capital, Inc. y sus subsidiarias, toda persona natural o entidad tienen expresamente prohibida la distribución de la propiedad intelectual de Blanco Capital, Inc.   Las compras de los “Seminarios en Audio” o de “El Reporte Blanco” otorgan al comprador el derecho de uso de estos materiales pero sólo para su uso personal exclusivamente. Todos los demás derechos están reservados por Blanco Capital, Inc. El contenido del material original presentado en eventos como “El Seminario Anual Blanco” es también exclusivamente propiedad intelectual de Blanco Capital, Inc. y las personas asistentes de estos eventos no podrán grabar, en audio ni en video, ni tomar fotos, ni reproducir o distribuir cualquier contenido o material que haya sido creado por Blanco Capital Inc o cualquiera de sus empleados o relacionados.  La reproducción o distribución no autorizada expresamente de una obra con derechos de autor es ilegal. La infracción del delito del copyright, incluidas las infracciones sin ganancia monetaria, es investigado por el FBI y la ley lo castiga con hasta cinco años de prisión federal y una multa de 250.000 dólares. 

Terminación:  Nosotros podemos terminar su acceso al al website www.elcursoblanco.com, sin causa o aviso, y esto puede resultar en la confiscación y destrucción o congelamiento de toda la información asociada con usted en el website. Todas las disposiciones de este Acuerdo que por su naturaleza deberían sobrevivir a la terminación, sobrevivirán la terminación, incluyendo, sin limitación, las disposiciones de propiedad, renuncias de garantía, indemnización y limitaciones de responsabilidad. Las promociones y rifas contenidas en www.elcursoblanco.com fueron eliminadas debido a que fueron contaminadas por un virus de software, defectos, intervención humana, errors, u otras causas, que impidió la seguridad, justicia, o la adecuada administración del sistema de sorteos. Usted acepta y entiende que usted ha recibido adecuada notificación de esta circunstancia y que acepta la terminación de todas las promociones y rifas diseñadas en el pasado y condona todo tipo de responsabilidad de toda persona o entidad participante en el sistema de promociones. 

Enlaces a Otros Sitios:  Nuestro website puede contener enlaces con otros websites de terceros que no son propiedad o no son controlados por Blanco Capital, Inc.  Blanco Capital, Inc. no tiene control sobre, y no asume ninguna responsabilidad por el contenido, políticas de privacidad o prácticas de cualquier website o servicios de terceros. Nosotros enfáticamente recomendamos leer los términos y condiciones y la política de privacidad de cualquier website de terceros que usted visite.

 Legislación Aplicable: Este Acuerdo (y cualquier otras reglas, políticas o lineamientos incorporados por referencia) se regirán e interpretarán de acuerdo con las leyes de California, Estados Unidos, sin dar efecto a cualquier principio de conflicto de leyes. Cualquier demanda, causa de acción o conflicto (reivindicación) que usted tenga contra nosotros, surgida de, o relacionada con este Acuerdo o Blanco Capital, Inc. podrá ser resuelta exclusivamente en el Tribunal Distrital de los Estados Unidos para el Distrito del Norte de California o un tribunal estatal ubicado en Condado de Santa Clara, y usted acepta someterse a la jurisdicción personal de dichos tribunales con el propósito de litigar dichas demandas. Si alguien interpone una demanda contra nosotros relacionada con acciones tomadas por usted, o su contenido o información sobre www.elcursoblanco.com, usted y solo usted será responsable por indemnizar todos los gastos, los daños, las pérdidas y los gastos de cualquier tipo (incluyendo honorarios razonables de abogados y costos de corte y relacionados) relacionados con dicha demanda. Nosotros no controlamos las acciones de los usuarios de www.elcursoblanco.com y no somos responsables por el contenido o información que los usuarios transmiten o comparten utilizando www.elcursoblanco.com. No nos hacemos responsables de cualquier contenido ofensivo, inapropiado, obsceno, ilegal o contenido o información que pueda encontrarse en www.elcursoblanco.com y sea objetable o irrespetuosa. Nosotros no nos hacemos responsables de la conducta, ya sea en el internet o fuera del internet, de cualquier usuario de www.elcursoblanco.com.

General:  Nosotros intentamos mantener www.elcursoblanco.com operativo y seguro, pero usted lo utiliza bajo su propio riesgo. Nosotros proporcionamos www.elcursoblanco.com tal cual y sin ninguna garantía expresa o implícita, incluyendo, pero no limitado a: Las garantías de comercialización, idoneidad para un propósito particular, y no infracción. No garantizamos que www.elcursoblanco.com siempre sea seguro o libre de errores, o que www.elcursoblanco.com funcionará siempre sin interrupciones, retrasos o imperfecciones. Blanco Capital Inc. no se hace responsable por las acciones, información, contenido o datos de terceras personas, y usted se compromete a dejar libres de cargo y culpa a nuestros ejecutivos, accionistas, directores, empleados, agentes y cualquier persona o entidad relacionada con nosotros, de las quejas, demandas o cargos y gastos, conocidos y no conocidos, procedentes, o de alguna manera relacionados con cualquier demanda que usted tenga en contra de terceros. Si usted es residente de California, usted acepta renunciar a lo prescrito en el artículo 1542 del Código Civil de California, el cual dice: “Una liberación general no se extiende a los reclamos que el acreedor no conoce o sospecha que existan a su favor en el momento de ejecutar la liberación, los cuales, si son conocidos por él, deben haber afectado significativamente su acuerdo con el deudor”.  Nosotros no seremos responsables por perdida de beneficios u otros daños especiales, indirectos o incidentales, provenientes o relacionados con este acuerdo o con Blanco Capital Inc., incluso si se nos ha advertido de la posibilidad de tales daños. Nuestra responsabilidad total conjunta derivada de este acuerdo o www.elcursoblanco.com no podrá ser mayor de cien dólares ($100) o el monto que usted nos haya pagado en los últimos 12 meses. Puede que alguna ley aplicable no permita la limitación o exclusión de cargos consecuenciales o incidentales, y en ese caso la limitación anterior puede que no aplique. En esos casos la responsabilidad de Blanco Capital Inc. estará limitada por el máximo permitido por la ley pertinente que sea aplicable.

Usted tiene prohibido enviar comunicaciones comerciales no autorizadas (como correo no deseado o Spam) usando www.elcursoblanco.com. Usted no puede participar en la comercialización ilegal de “mercadeo de multinivel” o “redes de distribución de mercadeo”, o “pirámides de distribución de mercadeo”, utilizando www.elcursoblanco.com. Usted tiene prohibido subir (upload) al internet o cargar virus u otros programas o códigos malignos usando este website. Usted no puede solicitar información de acceso (contraseña o password) para una cuenta que no sea la suya, y no puede usar nunca la contraseña de otro usuario para entrar en la cuenta de un usuario que no sea usted mismo o usted misma. Usted acepta no publicar o enviar ningún contenido utilizando www.elcursoblanco.com que: Contenga la diseminación de información de odio, sea amenazante, pornográfico, que contenga lenguaje sexualmente explícito, que contenga referencias a la violencia, que sea engañoso o falso, que infrinja en los derechos de la propiedad intelectual de alguien, o que de otra manera pueda ser considerado ofensivo o ilegal.

Usted no puede utilizar www.elcursoblanco.com para actos ilícitos, engañosos, malintencionados o discriminatorios. Usted no puede hacer nada que pueda desactivar, sobrecargar o deteriorar el buen funcionamiento o la apariencia de www.elcursoblanco.com, como un ataque de denegación de servicio o la interferencia con la renderización de páginas u otra funcionalidad. Usted no puede violar o facilitar la violación, o alentar cualquier violación de este Acuerdo o de nuestras políticas.

Disposiciones especiales aplicables a usuarios fuera de los Estados Unidos:   Las siguientes disposiciones se aplican a los usuarios y los no usuarios que interactúan con www.elcursoblanco.com o Blanco Capital, Inc. fuera de los Estados Unidos. Usted da su consentimiento para que tus datos personales sean transferidos a los Estados Unidos y procesados ​​en los Estados Unidos. Si usted se encuentra en un país bajo embargo de los Estados Unidos, o está en la lista de Ciudadanos Especialmente Designados por el Departamento del Tesoro de los Estados Unidos, usted no podrá usar www.elcursoblanco.com. Si cualquier ley o regulación prohíbe que usted reciba productos, servicios o software procedentes de los Estados Unidos usted no utilizará www.elcursoblanco.com.

Comunicaciones Electrónicas:  Cuando utiliza www.elcursoblanco.com, o envía e-mails a nosotros, usted se está comunicando con nosotros electrónicamente. Usted acepta que da su consentimiento para recibir comunicaciones procedentes de nosotros electrónicamente. Nosotros nos comunicaremos con usted por correo electrónico(email) o por medio de mensajes en nuestro website, según el presente acuerdo. Usted acepta que todos los acuerdos, avisos, divulgaciones y otras comunicaciones que nosotros le proporcionamos electrónicamente satisfacen cualquier requisito legal que dichas comunicaciones para ser por escrito o de otra forma.

Compartiendo e Invitaciones:  www.elcursoblanco.com permite a los usuarios la posibilidad de enviar invitaciones por correo electrónico con contenido personalizado. Mediante el uso de esta funcionalidad, usted certifica que ha recibido la autorización para compartir con nosotros toda la información, tal y como direcciones de correo electrónico de los dueños de esa información. Usted acepta que no podrá introducir cualquier información que usted no haya sido autorizado a compartir con nosotros, y que cualquier información que usted proporcione en nombre de los propietarios de dicha información, estará sujeta a nuestra política de privacidad y puede ser utilizada por nuestros relacionados y por nosotros para fines promocionales y de otro tipo.

Usted se compromete a no utilizar el uso compartido o funcionalidad para enviar invitaciones desde nuestro website con otro propósito que no el de invitar a las personas a ver www.elcursoblanco.com y que usted ha recibido el consentimiento previo para enviar estas invitaciones a los beneficiarios de dichas invitaciones. Si los destinatarios de sus invitaciones revocan su permiso o autorización, usted acepta que usted no va a enviar más comunicaciones a estos destinatarios utilizando www.elcursoblanco.com. Usted se compromete a no utilizar ninguna funcionalidad de www.elcursoblanco.com para cualquier fin comercial (por ejemplo, el envío de spam, marketing ilegal de “mercadeo de multiniveles”, “pirámides”, “redes de distribución”, o cualquier operación de comercialización de los productos o servicios que no estén asociados con www.elcursoblanco.com o Blanco Capital, Inc.).

Pagos Periódicos o Recurrentes:  Con la compra de productos con pagos recurrentes, usted autoriza que nosotros le hagamos futuros cargos periódicos o recurrentes a su tarjeta de acuerdo con las cantidades y la frecuencia que se indica en el proceso de compra. Para cancelar su suscripción o para actualizar su información de pago, haga un clic en el botón "Mi Cuenta" en la parte superior derecha de la mayoría de las páginas y haga clic en la pestaña "Membrecía".

Uso promocional del Contenido del Usuario:  Mediante su suministro de su testimonio, su foto, o cualquier otro contenido o datos, usted certifica que usted es dueño de ese contenido, y que nos concede una licencia mundial no exclusiva, transferible, sublicenciable, libre de regalías para nosotros utilizar todo el contenido suministrado por usted a nosotros, de acuerdo a nuestra discreción con fines promocionales y otros propósitos legales.

Divulgaciones de El Reporte Blanco:  Al suscribirse usted está diciendo que entiende y acepta que toda la información contenida en “El Reporte Blanco” es provista exclusivamente con propósitos educacionales y no está diseñada para los innumerables factores específicos de una persona en particular. No se garantiza ninguna ganancia si el suscriptor usa la información de “El Reporte Blanco”. Los resultados obtenidos en el pasado no son garantía de los resultados futuros. “El Reporte Blanco” es solo ilustrativo de portafolios ficticios diseñados con propósitos educativos. Blanco Capital Inc. no es una institución de corretaje de valores ni una institución financiera sino educativa, y no vende ni promociona instrumentos financieros ni provee asesoría personal sobre inversiones a ninguna persona ni institución, y no es responsable por los resultados o la perdida de dinero de ninguna persona o institución. Ni Blanco Capital, Inc. ni Fernando M. Blanco mantienen ningún portafolio con dinero real basado en el contenido de “El Reporte Blanco”, pero ellos o cualquier persona relacionada con ellos pudiese poseer, comprar o vender algunos o todos los issues mencionados en “El Reporte Blanco” en cualquier momento. “El Reporte Blanco” no es para solicitar la compra o venta de ningún instrumento financiero. Nosotros creemos que las fuentes de nuestra información son honestas, pero no podemos garantizar su exactitud, ni su totalidad, ni su integridad. Toda persona que se suscribe a “El Reporte Blanco” entiende y acepta que es cien por ciento responsable por el uso de su contenido educacional y al suscribirse está excluyendo a Blanco Capital Inc., a Fernando M. Blanco y a cualquier persona natural o entidad relacionada con Blanco Capital Inc. de toda responsabilidad o daño de todo tipo relacionado con el uso del contenido de “El Reporte Blanco”. El propósito de este Reporte financiero educativo no es el decirle a ninguna persona en particular cómo invertir su dinero, sino el de informar al suscriptor sobre los portafolios ficticios educativos y de research que mantienen Fernando Blanco y Blanco Capital en su labor de investigación y research con fines educativos sobre conocimiento financiero sobre inversiones en general. Al suscribirse, el suscriptor entiende y acepta que el precio de su suscripción y el formato del “El Reporte Blanco” puede ser modificado por Blanco Capital Inc. en cualquier momento. El suscriptor en cualquier momento puede ordenar que no se le hagan más cargos a su tarjeta y desde ese instante no se le harán más cargos a su tarjeta ni se le dará acceso a más ediciones de “El Reporte Blanco”.

 

 

 

El Curso Blanco Terms and Conditions ("Agreement”)

This Agreement was last modified on April 16, 2015.

Please read these Terms and Conditions ("Agreement", "Terms and Conditions") carefully before using  www.elcursoblanco.com ("the Site") operated by Blanco Capital, Inc. ("us", "we", or "our"). This Agreement sets forth the legally binding terms and conditions for your use of the Site at  www.elcursoblanco.com.

This Agreement makes up the entire agreement between the parties regarding www.elcursoblanco.com, and supersedes any prior agreements. If any portion of this Agreement is found to be unenforceable, the remaining portion will remain in full force and effect. If, for any reason, we fail to enforce any of this Agreement, it will not be considered a waiver. Any amendment to or waiver of this Agreement must be made in writing and signed by us. You will not transfer any of your rights or obligations under this Agreement to anyone else without our consent. All of our rights and obligations under this Agreement are freely assignable by us in connection with a merger, acquisition, or sale of assets, or by operation of law or otherwise. Nothing in this Agreement shall prevent us from complying with the law. This Agreement does not confer any third party beneficiary rights. We reserve all rights not expressly granted to you. You agree to comply with all applicable laws when using or accessing www.elcursoblanco.com.

By accessing or using the Site in any manner, including, but not limited to, visiting or browsing the Site or contributing content or other materials to the Site, you agree to be bound by these Terms and Conditions.

  

Changes To This Agreement

We reserve the right, at our sole discretion, to modify or replace these Terms and Conditions by posting the updated terms on the Site. Your continued use of the Site after any such changes constitutes your acceptance of the new Terms and Conditions.  Please review this Agreement periodically for changes. If you do not agree to any of this Agreement or any changes to this Agreement, do not use, access or continue to access the Site or discontinue any use of the Site immediately.

 

Registration and Account Security
By registering on www.elcursoblanco.com you acknowledge that you are over 18.  You agree that you will not provide any false information or create an account for someone other than yourself without prior permission.  You will create a maximum of one personal account. If Blanco Capital, Inc. disables your account, you will not register a new account without our permission.  You will not use www.elcursoblanco.com if you are under the age of 18. You agree to keep your contact information accurate and up-to-date.  You agree not to allow anyone else to access your account or do anything that may jeopardize the security of your account such as sharing your login information.

 

Intellectual Property

The Site and its original content, features and functionality are owned by Blanco Capital, Inc. and are protected by international copyright, trademark, patent, trade secret and other intellectual property or proprietary rights laws. All parties besides Blanco Capital, Inc. and its affiliates are expressly prohibited from distributing the intellectual property of Blanco Capital, Inc.

 Purchases of the Audio Seminars or El Reporte Blanco newsletter grant the purchaser the right to use these materials for their personal use only.  All other rights are reserved by Blanco Capital, Inc..  Original content presented in live events such as the Seminario Anual is also the sole intellectual property of Blanco Capital, Inc. and attendees these events are not permitted to record, reproduce, or distribute this content.

The unauthorized reproduction or distribution of a copyrighted work is illegal.  Criminal copyright infringement, including infringement without monetary gain, is investigated by the FBI and is punishable by up to five years in federal prison and a fine of $250,000.

 

Termination

We may terminate your access to the Site, without cause or notice, which may result in the forfeiture and destruction of all information associated with you. All provisions of this Agreement that by their nature should survive termination shall survive termination, including, without limitation, ownership provisions, warranty disclaimers, indemnity, and limitations of liability. Past promotions featured on www.elcursoblanco.com were terminated since they were compromised by a virus, bugs, human intervention, errors, or other causes which corrupted or impaired the administration, security, fairness or proper play of the sweepstakes. You acknowledge that you have been properly notified of and consent to all past promotion terminations and you release all parties of any liability.

 

Links To Other Sites

Our Site may contain links to third-party sites that are not owned or controlled by Blanco Capital, Inc..  Blanco Capital, Inc. has no control over, and assumes no responsibility for, the content, privacy policies, or practices of any third party sites or services. We strongly advise you to read the terms and conditions and privacy policy of any third-party site that you visit.

 

Governing Law

This Agreement (and any further rules, polices, or guidelines incorporated by reference) shall be governed and construed in accordance with the laws of California, United States, without giving effect to any principles of conflicts of law. You will resolve any claim, cause of action or dispute (claim) you have with us arising out of or relating to this Agreement or Blanco Capital, Inc. exclusively in the U.S. District Court for the Northern District of California or a state court located in Santa Clara County, and you agree to submit to the personal jurisdiction of such courts for the purpose of litigating all such claims. If anyone brings a claim against us related to your actions, content or information on www.elcursoblanco.com, you will indemnify and hold us harmless from and against all damages, losses, and expenses of any kind (including reasonable legal fees and costs) related to such claim. We do not control or direct users' actions on www.elcursoblanco.com and are not responsible for the content or information users transmit or share using www.elcursoblanco.com. We are not responsible for any offensive, inappropriate, obscene, unlawful or otherwise objectionable content or information you may encounter on www.elcursoblanco.com. We are not responsible for the conduct, whether online or offline, or any user of www.elcursoblanco.com.

 

General

We try to keep www.elcursoblanco.com operational and secure, but you use it at your own risk.  We provide this website as is and without any implied or express warranties including, but not limited to: implied warranties of merchantability, fitness for any specific purpose, and non-infringement.  We do not guarantee that www.elcursoblanco.com will always be safe, secure or error-free or that www.elcursoblaco.com will always function without delays, imperfections, or disruptions. Blanco Capital, Inc. is not responsible for the actions, content, information, or data of third parties and you release us, our directors, officers, agents, and employees from any claims and damages, whether they be known or unknown, in any way associated with or arising out of any claim you may have against any third party.  If you are a resident of California, you waive California Civil Code §1542, which states that a general release does not extend to claims which the creditor does not know or suspect to exist in his favor at the time of executing the release, which if known by him must have materially affected his settlement with the debtor.  We will not be liable to you for any lost profit or other consequential, special, indirect, or incidental damages arising out of or connected with this agreement or Blanco Capital, Inc., even if we have been advised of the possibility of such damages.  Our aggregate liability arising out of this agreement or www.elcursoblanco.com will not exceed the greater of $100 (one hundred dollars) or the amount you have paid to us in the past year (twelve months).  Applicable law may not allow the limitation or exclusion of liability or consequential or incidental damages, so the above exclusion or limitation may not apply.  In such cases, Blanco Capital Inc.’s liability will be limited to the fullest extent permitted by applicable law. 

You will not send unauthorized commercial communications (such as spam) using www.elcursoblanco.com. You will not engage in multi-level marketing, such as a pyramid scheme, using www.elcursoblanco.com. You will not upload viruses or other malicious code. You will not solicit login information or access an account belonging to someone else. You agree not to post or send any content using www.elcursoblanco.com that: contains hate speech, is threatening, is pornographic or contains sexually explicit language, contains references to violence, is misleading, infringes on the intellectual property rights of others, or may otherwise be considered objectionable or unlawful.

 You will not use www.elcursoblanco.com to do anything unlawful, misleading, malicious, or discriminatory. You will not do anything that could disable, overburden, or impair the proper working or appearance of www.elcursoblanco.com, such as a denial of service attack or interference with page rendering or other www.elcursoblanco.com functionality. You will not facilitate or encourage any violations of this Agreement or our policies.

  

Special Provisions Applicable to Users Outside the United States
The following provisions apply to users and non-users who interact with www.elcursoblanco.com or Blanco Capital, Inc. outside the United States. You consent to having your personal data transferred to and processed in the United States. If you are located in a country embargoed by the United States, or are on the U.S. Treasury Department's list of Specially Designated Nationals you will not use www.elcursoblanco.com.  If you are prohibited from receiving products, services, or software originating from the United States you will not use www.elcursoblanco.com.

  

Electronic Communications

When you use www.elcursoblanco.com, or send e-mails to us, you are communicating with us electronically. You consent to receive communications from us electronically. We will communicate with you by e-mail or via posts on our website, such as this Agreement. You agree that all agreements, notices, disclosures and other communications that we provide to you electronically satisfy any legal requirement that such communications be in writing.

  

Sharing and Invitations

www.elcursoblanco.com allows users the ability to send email invitations with personalized content.  By using this functionality, you certify that you have received the authorization to share with us all information such as email addresses from the owners of that information.  You agree that you will not input any information that you have not been authorized to share with us and that any information you provide on behalf of the owners of said information will be subject to our privacy policy and can be used by our affiliates and us for promotional and other purposes.

You agree not to use the sharing or invitation functionality of this Site for any purpose except to invite individuals to view www.elcursoblanco.com and that you have received prior consent to send these invitations from the recipients of said invitations.  If recipients of your invitations revoke their permission or authorization, you agree that you will send no further communications to these recipients using www.elcursoblanco.com.   You agree not to use any functionality of www.elcursoblanco.com for any commercial purpose (such as sending spam, unlawful multi-level marketing, or any marketing of any products or services not affiliated with www.elcursoblanco.com or Blanco Capital, Inc.).  

 

Recurring Payments

By purchasing products with recurring payments, you authorize future charges to your card according to the amounts and frequency as stated in the checkout process.  To cancel your subscription or to update your payment information, click the “My Account” link in the upper right of most pages and click the “Memberships” tab.

 

Promotional Use of User Content

By submitting a testimonial, user photo, or any other content, you certify that you own that content and grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free worldwide license to use this content at our discretion for promotional and other purposes.

 

El Reporte Blanco Disclosures

By subscribing, you understand and accept that all the information contained in this financial newsletter is provided exclusively for educational purposes and is not tailored to the many specific factors of any person in particular. No gain of any kind is guaranteed if the subscriber uses the information of this newsletter. Past performance is no guarantee of future results. This newsletter is only illustrative of fictitious portfolios constructed exclusively for educational and research purposes. Blanco Capital, Inc. (BC) is an organization founded with the purpose of education and not a brokerage or financial institution and does not sell or promote securities or provide personal financial advice to any individual or institution.  BC is not responsible for the results or loss of money of any person or institution. Neither BC nor Fernando M. Blanco maintain any portfolio with real money based specifically on the content of this newsletter but they or any person related to them could own, buy, or sell shares of some or all of the issues mentioned in this newsletter at any time. This newsletter is not a solicitation to sell or to buy securities. We believe our sources to be reliable but we cannot guarantee accuracy or completeness. Every person subscribing to this financial newsletter understands and accepts that he or she is entirely responsible for the use of its educational content, and by subscribing to it releases BC and Fernando M. Blanco of any responsibility, liability or damage of any kind related to the use of its content. The purpose of this newsletter is not to tell any person in particular how to invest, only to provide general knowledge about investments and show model portfolios that could be used as one of many sources of information. By subscribing you accept that the price of the subscription and the format of the newsletter can be modified by BC at any time. As a subscriber you can at any time order that no more charges be made to your credit card and from that date no more issues of the newsletter will be sent to you.